Webové stránky o nás vypoví mnohé


Každý je má a každý na nich žije, možná že někteří malý podnikatelé je nepotřebují, jelikož si zvládnou dostatečný okruh zákazníků sehnat jinak a další už by byli nad jejich síly, avšak měl by je mít každý, kdo aktivně zákazníky shání, nebo o ně pečuje, aby je neztratil.
Webové stránky jsou odrazem duše naší firmy, musíme do nich vložit sebe a prezentovat se tak, aby lidé pochopili, kdo opravdu jsme, vkládáme do nich to nejlepší z nás a otevíráme vstřícnou náruč každému, kdo by do ní chtěl skočit. Protože každý zákazník by pro nás měl být důležitý, jelikož nás živí.
web developer

Vzhled a uspořádání

Tak tohle je problém nad problémy nejvyšší, možná ještě horší než nedostatečná aktualizace, ne nic nemůže být horší než nedostatečná aktualizace.
–          Vsaďte na jednoduchý vzhled
–          Nepřehánějte to s barvami, držte se barev své společnosti a pokud možno nepoužívejte výrazné odstíny (pokud si na tom vaše značka nezakládá samozřejmě)
–          Pokud se vyznačujete nějakou grafikou, šup tam s ní, musí být všude
–          Vždy musí být vidět vaše logo a opravdu nesmí chybět název firmy
–          Když stránky rozkliknete, musí vás naladit tak, abyste si je chtěli prohlédnout
–          Nesmíte nikoho znechutit vzhledem, nepřehledností a dlouhými texty
I když do vzhledu vložíte opravdu hodně, nesmíte při tom zapomenout na obsah a rozložení
výměna informací
1.       Logické, jasné, jednoduché uspořádání hlavního menu
2.       Inteligentní vyhledávání (žádné odkazy na google)
3.       Žádná položka menu nesmí být prázdná, pokud tam zatím nemáte co psát, tak tam zatím nemusí být – pryč s tím, co nemá význam
4.       Vždy aktuální – rok staré zprávy zajímají málokoho, můžete si to nechat v zajímavostech k výrobku, ale zdobit hlavní stranu by to nemělo, pokud nemáte novinku každý měsíc, dente si na titulní stranu něco, co se nemusí aktualizovat a přitom neurazí – třeba odkaz na internetový obchod
5.       Z každého místa stránek snadný přístup do internetového obchodu
6.       Jasné a zřetelné kontakty, ideální je mít kontaktní email v záhlaví, nebo zápatí
7.       Projděte si to a zamyslete se nad tím, jak tam bude něco hledat opravdu natvrdlý člověk
A teď směle do toho, internetové stránky, účet na sociálních sítích, internetový obchod a svět vám bude klečet u nohou.
 


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup